Маяки України  2021 р.  Ціна 95 грн.

Mayaki2021.jpg
Mayaki2021z.jpg

Номінал - 5 гривень  
Метал - нейзильбер
Маса, гр - 16.54
Діаметр, мм - 35
Гурт - рифлений
Тираж, штук - 35 000

Присвячена засобам навігаційного обладнання – маякам. В Україні, яка розташована на перетині торгових шляхів Східної Європи і Середземноморського басейну та має понад 2 500 км морського узбережжя, налічуються десятки маяків, кожен із яких має власне ім’я, історію та форму. Маяки не лише виконують функцію забезпечення судноплавства, а також є надбанням національної культурної спадщини України.

Лінійний корабель `Слава Катерини`  2013 р.  Ціна 485 грн.

KorablSlavaKater.jpg
KorablSlavaKater1.jpg

Номінал - 5 гривень  
Метал - нейзильбер
Маса, гр - 16.54
Діаметр, мм - 35
Гурт - рифлений
Тираж, штук - 30 000

Присвячена 230-річчю спуску на воду зі стапелів Херсонської адміралтейської верфі флагмана Чорноморського флоту - 66-гарматного лінійного корабля `Слава Катерини`. За період діяльності Херсонського адміралтейства, яке було одним з основних центрів суднобудування на півдні Росії з 1778 до 1827 року, з його стапелів зійшли 34 лінійних кораблі та 16 фрегатів.

Античне судноплавство  2012 р. Ціна 190 грн.

AntSudnplavstvo2012.jpg
AntSudnplavstvo2012z.jpg

Номінал - 5 гривень  
Метал - нейзильбер
Маса, гр - 16.54
Діаметр, мм - 35
Гурт - рифлений
Тираж, штук - 30 000

Продовжуює серію `Морська історія України`, що відображає історію судноплавства і суднобудівництва на теренах нашої держави. Суднобудування, яке було однією з основних галузей виробництва античних міст Північного Причорномор`я, сприяло технічному прогресу тогочасного суспільства, розвитку математичних знань, будівельної технології, природничих наук тощо. Південний Крим був майже дві тисячі років вузловим пунктом морської торгівлі та районом інтенсивної навігації.

Козацький човен  2010 р. Ціна 200 грн.

Chaika2010.jpg
Chaika2010z.jpg

Номінал - 5 гривень  
Метал - нейзильбер
Маса, гр - 16.54
Діаметр, мм - 35
Гурт - рифлений
Тираж, штук - 45 000

Присвячена гребним човнам ХVIII ст., що були основою козацьких флотилій. У Національному заповіднику `Хортиця` зберігаються судна першої половини XVIII ст. із Дніпровської флотилії, що були підняті із дна Дніпра протягом останніх десяти років.